A B2-esnek már inkább van repülõgép formája mint a NightHawknak...Nagy igazságod vagyon, én meg szégyenkezem itt rendesen... Hálából küldök néhány képet: - 2 F/A-22 feltöltésre várva egy utántöltõ gép mögött- Egy csapat MV-22 Osprey (mit mondjak, elég futurisztikus látványt nyújtanak így együtt)- Ez meg itt talán a legvalószerûtlenebb jószág, amit tartósan a levegõben tudnak tartani... (és még egyszer)A világháborúban a Vadászgépeket P betûvel jelölték. ;) B bombázó, A támadó (P-51 mustang alacsonytámadó, rakétákkal felszerelt változata A-36 névre hallgatott) R talán felderítõ T iskolagép és így tovább.
Repülés, katonai, sport, polgári
#81
Közzétéve 2005 november 14. - 13:11
#82
Közzétéve 2005 november 14. - 19:26
Nem is tudom... olyan sátortetõ-félét szerintem gyakrabban lehet látni az égen az USÁ-ban a hurrikánok idején, mint ilyen nagyranõtt, stabilan, forgás nélkül repülõ bumerángot... :pEgyébként jó régen olvastam egy cikket a TopGun nevezetû újság egyik viszonylag korai számában, mely nagyjából azt taglalta, hogy a B2-nek a közölt paraméterek (hajtómû stb.) alapján nem vagy csak alig lenne szabad repülni, tehát valószínûleg vmely titkos (vö. Roswell) technológiát alkalmaznak rajtuk... Kicsit hasonlóan a dongóhoz, melyrõl idõnként kijelentik repülési szagértõk, hogy nem lenne szabad a levegõben maradnia, oszt' mégis... Tanulság: az idegenek dongók formájában köztünk élnek...A B2-esnek már inkább van repülõgép formája mint a NightHawknak...
Edited by StG, 2005 november 14. - 19:36.
#83
Közzétéve 2005 november 14. - 21:32
#84
Közzétéve 2005 november 15. - 0:51
Szerintem ez kacsa. A történelemben már számtalan esetben építettek csupaszárny repülõgépet kisebb-nagyobb méretben és többségük azért tudott repülni. Az ilyen szakértõk egyék meg a diplomájukat.Nem is tudom... olyan sátortetõ-félét szerintem gyakrabban lehet látni az égen az USÁ-ban a hurrikánok idején, mint ilyen nagyranõtt, stabilan, forgás nélkül repülõ bumerángot... :pEgyébként jó régen olvastam egy cikket a TopGun nevezetû újság egyik viszonylag korai számában, mely nagyjából azt taglalta, hogy a B2-nek a közölt paraméterek (hajtómû stb.) alapján nem vagy csak alig lenne szabad repülni, tehát valószínûleg vmely titkos (vö. Roswell) technológiát alkalmaznak rajtuk... Kicsit hasonlóan a dongóhoz, melyrõl idõnként kijelentik repülési szagértõk, hogy nem lenne szabad a levegõben maradnia, oszt' mégis... Tanulság: az idegenek dongók formájában köztünk élnek...A B2-esnek már inkább van repülõgép formája mint a NightHawknak...
#86
Közzétéve 2005 november 15. - 15:54
#87
Közzétéve 2005 november 15. - 16:56
#88
Közzétéve 2005 november 15. - 20:18
#89
Közzétéve 2005 november 15. - 21:03
#90
Közzétéve 2005 november 16. - 20:48
#92
Közzétéve 2005 november 19. - 11:14
#93
Közzétéve 2005 november 19. - 15:50
Edited by StG, 2005 november 19. - 17:24.
#94
Közzétéve 2005 november 20. - 17:34
#95
Közzétéve 2005 november 20. - 17:50
#97
Közzétéve 2005 november 20. - 23:36
#98
Közzétéve 2005 november 21. - 8:41
#99
Közzétéve 2005 november 21. - 14:14
#100
Közzétéve 2005 november 21. - 14:44
#101
Közzétéve 2005 november 21. - 16:51
StG!Nagyon szõke ez a lány! biztos, hogy ez nem egy divat baba, pilcsinek öltözve? :confused:Meg is találtam: Capt. Kim Black. Bombázó, minden szempontból...
#103
Közzétéve 2005 november 23. - 14:23
#104 Guest_Mongol_*
Közzétéve 2005 november 23. - 14:38
#105 Guest_Mongol_*
Közzétéve 2005 november 23. - 14:44
#107
Közzétéve 2005 november 28. - 12:19
Storykat ide,1000-rel ,nem csak emlékezni a"szarra"Vannak írigylésre méltó formái a repülésnek, (ami számomra az) de azt teljes odaadással, meg rengeteg pénzzel lehetne mûvelni.A transzkontinentális lábelhalásos sz@rkajás turizmussal is tele van.Szivesen visszamennék ejtõernyõzni.
#108
Közzétéve 2005 november 28. - 12:26
http://mtv.hu/cikk.php?id=76379 kb. 15:10 körül :yeah:Nincs fenn valahol neten az a felvétel ?Érdeksség képpen írom, ma, szerda este az MTV 1-es híradójában lesz egy légiforgalmi zajjal kapcsolatos riport, ahól én is nyilatkozom, az ügyben.
#109
Közzétéve 2005 november 28. - 15:17
Még szerencse, hogy ilyen problémák itt gyõrben nem nagyon jellemzõek. Együtt érzek az ott lakókkal, elég kellemetlen lehet a három percenkénti áthúzás egy egy nagyobb madár esetében.http://mtv.hu/cikk.php?id=76379 kb. 15:10 körül :yeah:Nincs fenn valahol neten az a felvétel ?Érdeksség képpen írom, ma, szerda este az MTV 1-es híradójában lesz egy légiforgalmi zajjal kapcsolatos riport, ahól én is nyilatkozom, az ügyben.
#110
Közzétéve 2005 november 28. - 20:36
Edited by don quihote, 2005 november 28. - 20:37.
#111
Közzétéve 2005 november 28. - 20:53
Ezután kérjük úgy a repülõjegyet, hogy "Csak Boeingre szeretnék ülni, kéremalássan ?" :)Volt egy ismerõsömnek 2003 szeptember 11-én egy mókás esete. (direkt erre a napra kérték mert a fapadosok kedvezményesen adták a jegyet az amerikai események tükrében, mert attól féltek, hogy valami terrorista esemény évfordulóján súlyos bevételkiesést okoz majd, hogy senki nem mer repülõre ülni) Felültek egy angliába tartó járatra. Miután helyet foglalt az utasok többsége, felszállt a buszra egy arab küllemû nõ és férfi csadorban két aktatáskával. Hõseink végig ziziztek, de persze nem történt semmi...Nem nagyon kellemes, az biztos.Szeptember 21-én az amerikai Burbank repülõterérõl felszállva nem sikerült behúzni a keresztbe fordult orrfutót a JetBlue légitársaság New Yorkba tartó Airbus A-320-as gépén. A kapitány a Los Angelesi kényszerleszállás mellett döntött. Az üzemanyag 3 óra hosszat tartó kifogyasztása után televíziós kamerák kereszttüzében szálltak le. Az orrfutó abroncsai teljesen megsemmisültek, de a 140 utas és a 6 fõnyi személyzet sértetlen maradt. Ugyanakkor több utas idegeit is megviselte, hogy a mûholdas tv csatornák révén a fedélzeti képernyõkön egyenes adásban nézhették végig a kényszerleszállás elõkészületeit, és halgathatták amint a kommentátorok az õ túlélési esélyeiket latolgatták.Mindíg mondtam, hogy az Airbus, az csak egy Airbus. Komoly ember arra nem ül fel. Túl sok eseménye volt már.
#112
Közzétéve 2005 november 28. - 21:27
Soha nem ültem Airbusra, és nem is fogok. Ha megyek valahova, elöszõr megnézem milyen tipús van tervezve. Ha Airbus, inkább megyek egy elöbbi, vagy késõbbi járattal. Az utasnak igenis van joga eldönteni, hogy bizonyos tipusokkal nem hajlandó repülni. Hallottam olyat is, hogy az utas visszaváltotta a jegyét, mert a tipús nem volt elõre bejelentve, és nem bízott a kiállított repcsibe. Persze ez eléggé ritka, hogy valaki ilyen határozott legyen.Ezután kérjük úgy a repülõjegyet, hogy "Csak Boeingre szeretnék ülni, kéremalássan ?" :)Volt egy ismerõsömnek 2003 szeptember 11-én egy mókás esete. (direkt erre a napra kérték mert a fapadosok kedvezményesen adták a jegyet az amerikai események tükrében, mert attól féltek, hogy valami terrorista esemény évfordulóján súlyos bevételkiesést okoz majd, hogy senki nem mer repülõre ülni) Felültek egy angliába tartó járatra. Miután helyet foglalt az utasok többsége, felszállt a buszra egy arab küllemû nõ és férfi csadorban két aktatáskával. Hõseink végig ziziztek, de persze nem történt semmi...Nem nagyon kellemes, az biztos.Szeptember 21-én az amerikai Burbank repülõterérõl felszállva nem sikerült behúzni a keresztbe fordult orrfutót a JetBlue légitársaság New Yorkba tartó Airbus A-320-as gépén. A kapitány a Los Angelesi kényszerleszállás mellett döntött. Az üzemanyag 3 óra hosszat tartó kifogyasztása után televíziós kamerák kereszttüzében szálltak le. Az orrfutó abroncsai teljesen megsemmisültek, de a 140 utas és a 6 fõnyi személyzet sértetlen maradt. Ugyanakkor több utas idegeit is megviselte, hogy a mûholdas tv csatornák révén a fedélzeti képernyõkön egyenes adásban nézhették végig a kényszerleszállás elõkészületeit, és halgathatták amint a kommentátorok az õ túlélési esélyeiket latolgatták.Mindíg mondtam, hogy az Airbus, az csak egy Airbus. Komoly ember arra nem ül fel. Túl sok eseménye volt már.
#113
Közzétéve 2005 november 28. - 21:43
#115
Közzétéve 2005 december 5. - 17:57
#116
Közzétéve 2005 december 8. - 22:30
Edited by Luigi, 2005 december 8. - 22:30.
#117
Közzétéve 2005 december 8. - 22:44
#118
Közzétéve 2005 december 9. - 17:44
#119
Közzétéve 2005 december 14. - 8:44
#120
Közzétéve 2005 december 14. - 13:55
Ahhoz, hogy ezt ki tudjam számolni, tudnom kéne néhány dolgot. Pl:Pontosan hány mérföld ide Palermo?Mennyit fogyaszt az An-26-os óránként?Mennyibe kerûl a tipus üzemóra díjja?Palermoban mennyibe kerülnek az illetékek? ( leszállási, parkolási, kezelési stb. )Mennyit keresnek a pilóták / nap?Mennyi napi díjat kaptak?Ugye ott van a személyzet: 2 pilóta, navigátor, hajozó szerelõ, egészségügyi személyzet: minimum 3 fõ.1 vagy 2 nap alatt járták meg az utat, mert, ugye olaszország déli részére kellett menni. Aludtak-e szállodában.Szóval a költségek milliós nagyságrendûek, az biztos.Stabil az állapota Szabó MagdánakIndex 2005. december 12., hétfõ 14:59Keringési panaszokkal kórházba került Palermóban Szabó Magda, ahol helyette az unokája vette át a Mondella-díjat. A 88 éves írónõt hétfõn a honvédség különgép hozta haza Budapestre.....Csorba László, a római magyar akadémia igazgatója elmondta, hogy a 88 éves magyar írónõ még pénteken érkezett a szicíliai városba, hogy átvegye Dél-Olaszország legtekintélyesebb irodalmi elismerését, a Mondello-díjat, amelyet Az ajtó címû regényéért ítéltek oda..... A római magyar akadémia igazgatójának közlése szerint az illetékesek Szabó Magda állapotára tekintettel úgy döntöttek, hogy az idõs írónõt mielõbb haza kell szállítani, otthoni körülmények között kell kezelni. Szabó Magdát hétfõ délelõtt mentõ vitte a repülõtérre, ahonnan a Magyar Honvédség erre a célra rendelkezésre bocsátott An-26-os katonai-egészségügyi gépe szállította õt haza. Bocskai István, a honvédelmi Minisztérium szóvivõje elmondta, hogy a család kérésének megfelelõen csak annyit közölhetnek, hogy az írónõ állapota stabil, de azt nem mondhatja meg, hogy melyik kórházban ápolják majd Szabó Magdát. Azért a honvédség hozta haza az írónõt, mert Magyarországon csak a hadseregnek van olyan szállító-repülõgépe, amely ilyen távolságra képes repülni és a belsejét át lehet alakítani betegszállítási feladatokra is.Szóval minden tiszteltem az Írónõnek, és ezúton is jobbulást neki. Viszont lenne egy kérdésem: donqui egy ilyen repülõnek Budapest-Palermo-Budapest kb. mennyibõl jön ki?